Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako na reklamácie?

  • Vyplňte celý reklamačný protokol, nezabudnite na číslo faktúry, dôvod reklamácie, kontaktné údaje, ...
  • Zabalený tovar s reklamačným protokolom odovzdajte na najbližšej pobočke Packety, obsluhe potom stačí oznámiť kód:98799822. Najbližšiu pobočku Packety, nájdete pod týmto odkazom: https://www.packeta.sk/pobocky
  • Na tovar sa pozrú naši odborníci, do 30 dní od nás dostanete vyrozumenie. 
  • Pri uznaní reklamácie sa budeme riadiť Vašim požadovaným riešením (výmena za nový tovar, …).

Reklamačný protokol si môžete stiahnuť tu5942736241540882609-128

Adresa na zaslanie reklamácie poštou

Sklad Rösler Praha spol. s r.o. 
ulice K Říčanům, areál bývalého JZD
103 00 Praha-Kolovraty